Jednodenní nákrčníky

Mám moc ráda vzor s puštěnými oky. Je jednoduchý, zvládně ho i každá začínají pletařka, zvlášť když si vyberete silnou objemnou přízi, máte za jedno odpolene nákrčník hotový.


Včera tak vznikl další nákrčník do mé sbírky. Pletla jsem z objemové příze Bravo Big Color. Nákrčník je pletený na dvacet ok. Pletla jsem jen hladce a střídala kratší úsek pletený jen hladce, v následující řadě se střídá oko hladce a 2x nahozená oka a v další řadě nahozená oka pustíme zas z jehlice. Pak se mi líbilo udělat širší úsek stále pletený jen hladce, následovala řadastřídající oko hladce  s 3x nahozenými oky a v další řadě opět tato oka puštěná z jehlice, což tvoří samotná vzor. Ten jsem opakovala až jsem měla celkovou délku 150 cm. Pleteninu jsem pak spojila do kruhu sešitím. Inspiraci jsem našla na francouzském blogu zde.http://bmade.canalblog.com/


A stejný vzor jsem už před časem použila na nákrčník,  pletený ze stužkové příze Muralto.  V tomto případě jsem ale pletla na kruhové jehlici. Začala jsem na 50 ok a použila jsem nahození 2x. V průběhu pletení jsem několik ok uzavřela, aby byl nákrčník u krku užší a lépe přiléhal.



No a myslím, že i našim psím holkám nákrčníky docela sluší, co myslíte :)?



Komentáře

Oblíbené příspěvky